'STRATEGIE & CREATIE, EEN IMPACTVOLLE COMBINATIE.'

STRATEGY DIRECTOR COGONEZ

ARJAN LEEST

Grote merken versterken en kleine merken groter maken, dat is waar Arjan goed in is. Elk concept moet gebouwd zijn op een strategisch fundament, dat is zijn uitgesproken mening. Hij begon zijn carrière in de reclame in 1997 en werkte voor merken als: HEMA, Albert Heijn, Microsoft, Perry Sport, Echte Bakkers, Centraal Beheer Achmea, Etos, Connections, ICI Paris XL, Action, Velda, GAMMA, Karwei, Makro, Deloitte, Schiphol, ANWB, KPN, Intratuin, Nutricia, T-Systems, PLUS en vele anderen. Naast het positioneren van merken heeft Arjan ook een passie voor technologie en innovatie, waarvoor hij in 2018 het kennisplatform Mixed&Augmented oprichtte. Arjan is een veel gevraagd spreker op congressen, scholen en bij bedrijven.

CREATIVE DIRECTOR COGONEZ

BAS OOSTERWAL

De afgelopen 20 jaar bedacht Bas commercials, guerilla, H-a-H folders (omnichannel) campagnes voor uiteenlopende merken zoals NIKE, AGFA, Smirnoff, Staatsloterij, Nutricia, Campina, Heineken, Amstel, M&M’s, InterPay, ABNAMRO, IKEA, Vrumona, DA, Sport2000, Marskramer, Eastborn, Welkoop, HEMA, Schiphol, Randstad, Prénatal, Intratuin, KPN, Gall&Gall, BelCompany, ANWB, AEGON, NUON. Maar ook voor minder bekende namen of opstartende merken maakt Bas impactvolle communicatie, logo’s/complete huisstijlen en verpakkingen. Concepten schetst hij al jaren op een iPad. Technische ontwikkelingen volgt deze creatief op de voet, vandaar dat er ook druk met AR gestoeid wordt. Naast creative director is Bas ook fotograaf en eigenaar van KPOU.

COGONEZ AND COFFEE

Heeft u het idee dat uw communicatie wel wat meer Cogonez kan gebruiken? Bel, mail of app ons voor een verhelderend gesprek. Of verstuur het formulier, dan nemen wij contact met u op. Kortom een afspraak is zo gemaakt, net als een goed kopje koffie.

+31 (0)6 22 439 640

Louwesweg 1 (office 13), 1066 EA Amsterdam